Klantenservice
Zoeken en boeken
Annuleren
Ben je door omstandigheden genoodzaakt het vakantieverblijf te annuleren? De klant kan voor aankomst ten alle tijden van het bemiddelingscontract en het geboekte vakantieverblijf afstand doen (annulering). De kosten van de annulering zijn afhankelijk per uitvoerende reisorganisatie en het tijdstip van de ontvangst van het annuleringsbericht. De klant wordt geadviseerd om zo snel mogelijk contact op te nemen met de uitvoerende reisorganisatie. De contactgegevens vind je in de reserveringsbevestiging.
Klik hier om direct naar de algemene voorwaarden van Interhome te gaan
Annuleringsverzekering
Aan een annulering zijn helaas kosten verbonden. Wij raden je aan om altijd een annuleringsverzekering af te sluiten, zodat de annuleringskosten mogelijk via de verzekering kunnen worden teruggevorderd.
Bij het afsluiten van de annuleringsverzekering is het raadzaam om te letten op de afsluittermijn en de dekking.
ANVR en SGR
Onze uitvoerende reisorganisaties zijn aangesloten bij de toeristische keurmerken SGR en ANVR.
ANVR
Om lid te worden van de vereniging ANVR (Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen) moet de reisorganisatie voldoen aan strenge normen. Het belang van deze vastgestelde normen is de kwaliteit van het aanbod en de manier waarop je boekt. Partijen die aangesloten zijn bij het ANVR maken bovendien in overleg met de Consumentenbond en de Sociaal Economische Raad (SER) afspraken waaraan alle aangesloten deelnemers zich dienen te houden. De ANVR-voorwaarden gelden voor aangesloten reisorganisaties, reisbureaus en ook voor de consument. De ANVR-voorwaarden zijn van toepassing als je een vakantieverblijf huurt via ZieZo Vakantiehuizen.
Klik hier om naar de ANVR-voorwaarden te gaan
SGR
Onze uitvoerende reisorganisaties zijn lid van de SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden). De SGR-voorwaarden zijn van toepassing als je een vakantieverblijf huurt via ZieZo Vakantiehuizen. Dit houdt in dat SGR garant staat voor de vooruitbetaalde reisgelden van het vakantieverblijf. Mocht de uitvoerende reisorganisatie onverhoopt failliet gaan, dan krijg je gegarandeerd volledig het vooruitbetaalde reissom terug.
Klik hier om naar de SGR voorwaarden te gaan
Kortom, je kunt zorgeloos op vakantie!
Betaling
De betaling en afhandeling van de boeking wordt met de uitvoerende reisorganisatie zonder tussenkomst van ZieZo Vakantie afgehandeld. Afhankelijk van de uitvoerende reisorganisatie gebeurt de betaling per overschrijving of creditcard. Let op dat bij de betaling per overschrijving eventuele bankkosten (binnen- of buitenlandse) niet ten laste van de reisorganisatie gaan. De betalingsvoorwaarden staan in de voorwaarden van de uitvoerende reisorganisatie. De betalingstermijnen zijn afhankelijk van de uitvoerende reisorganisatie en de datum van de boeking. Alle op onze website genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Klik hier om direct naar de betaalinformatie van Interhome te gaan.
Boekmogelijkheden
ZieZo Vakantie is een online reisbureau. ZieZo Vakantie bemiddelt tussen reisorganisaties en klanten voor het afsluiten van contracten voor vakantieverblijven. ZieZo Vakantie is dus een bemiddelaar, geen reisorganisatie. ZieZo Vakantie vertegenwoordigt bij het tot stand komen en afsluiten van contracten. De boeking vindt plaats bij de uitvoerende reisorganisatie. De afhandeling van de boeking vindt plaats door de uitvoerende reisorganisatie.
Online vakantieverblijf boeken
1. Maak gebruik van de zoekfunctie op de welkomstpagina om het gewenste vakantieverblijf te vinden. Vervolgens krijg je een overzicht van de zoekresultaten die voldoen aan jouw wensen.
2. Maak eventueel gebruik van de verfijnde zoekfuncties (bijvoorbeeld uitrusting, slaapkamers, afstand tot zee etc.) aan de linkerkant van de pagina.
3. Klik vervolgens op de button 'Bekijk details' voor gedetailleerde informatie en beschikbaarheid van het vakantieverblijf. Op de gedetailleerde pagina van het vakantieverblijf vind je een uitgebreide beschikbaarheidstabel. Selecteer de gewenste maand van aankomst en verblijfsduur. In de tabel worden de beschikbare data in groene kleur weergegeven.
4. Heb je je gewenste vakantieverblijf gevonden dan kan je eenvoudig een boeking maken via de button 'boeken'.
5. Vul de gevraagde gegevens in en klik op 'volgende'.
6. Controleer alle gegevens en maak een definitieve boeking door te klikken op 'definitieve boeking'.
7. Je boeking wordt via e-mail bevestigd.
Telefonisch vakantieverblijf boeken
Je kunt telefonische een boeking maken door contact op te nemen met ZieZo Vakantiehuizen.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00uur tot 17:00uur.
Tel: +31 (0)85-8771766
Onze medewerkers staan voor je klaar!
Boeking groepen jongeren en minderjarigen
Het is mogelijk dat enkele vakantieverblijven geen boeking accepteren voor en/of van jongeren. Dit zullen wij per boeking moeten navragen, dus het is noodzakelijk om een jongeren aanvraag te doen. Lees op deze pagina hoe je een jongeren aanvraag kunt indienen.
Klachten
Klachten ter plaatse
Helaas kan het voorkomen dat er tijdens de reis onverwachte problemen ontstaan of het geboekte vakantieverblijf voldoet niet aan de afspraken/verwachtingen. Het is verplicht om direct na aankomst contact op te nemen met de sleutelhouder/contactpersoon ter plaatse. Is het onmogelijk om dit ter plaatse te melden dan is het verplicht om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met de uitvoerende reisorganisatie. De contactgegevens vind je in de reispapieren. Meestal kunnen kleinere problemen ter plaatse direct opgelost worden.
Indien het probleem ter plaatse niet direct verholpen kan worden dan kun je alsnog na terugkomst een klacht indienen bij de uitvoerende reisorganisatie. Het beste is de klacht direct na terugkomst schriftelijk te melden.
Belangrijk: indien je de problemen ter plaatse niet kenbaar hebt gemaakt aan de uitvoerende reisorganisatie en contactpersoon/sleutelhouder ter plaatse, dan is de reisorganisatie niet verplicht om de klacht in behandeling te nemen. ZieZo Vakantie kan in de functie als bemiddelaar geen beslissingen nemen over het bezwaarschrift. Het adres en telefoonnummer van de uitvoerende reisorganisatie staan vermeld in de reserveringsbevestiging en in de reispapieren.
Klachten dienstverlening
Klachten over de dienstverlening van ZieZo Vakantiehuizen?
Je boeking wordt met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Helaas kan het toch voorkomen dat je niet tevreden bent over onze service-dienstverlening. Wij verzoeken je vriendelijk om dit kenbaar te maken aan ons zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Reserveringsbevestiging
Met een schriftelijke, telefonische of online boeking bij ZieZo Vakantiehuizen geef je ZieZo Vakantie de opdracht een bindend reisbemiddelingscontract af te sluiten. ZieZo Vakantie neemt deze opdracht onder voorbehoud aan. Een contract komt pas tot stand indien de uitvoerende reisorganisatie de boeking schriftelijk, telefonisch of per e-mail naar de klant bevestigd. Bij het maken van een schriftelijke, telefonische en online boeking bij ZieZo Vakantiehuizen accepteer je de daarbij geldende voorwaarden van de uitvoerende reisorganisatie.
Na het online boeken van een vakantieverblijf ontvang je direct een reserveringsbevestiging per e-mail. Het boekingsnummer staat vermeld op de reserveringsbevestiging. Wij raden je aan om deze bevestiging uit te printen en te bewaren. Mocht je geen reserveringsbevestiging ontvangen hebben per e-mail, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Klanten zijn verplicht om de reserveringsbevestiging op juistheid te controleren. Onjuistheden moeten direct aan de uitvoerende reisorganisatie gemeld worden. Te late meldingen over onjuistheden of afwijkingen geven geen recht op annulering van het contract. De contactgegevens van de uitvoerende reisorganisatie staan vermeld op de reserveringsbevestiging.
Verzekeringen
Om onnodige kosten te voorkomen is het verstandig om een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten, mits je hierover nog niet beschikt. Een reisverzekering is zowel voor een vakantie in Europa als buiten Europa verstandig. Een reisverzekering biedt bij diverse incidenten extra dekking die bij de wettelijke verzekering niet altijd vergoed worden. Om te voorkomen dat je belast wordt met eventuele annuleringskosten, wordt het aangeraden om een annuleringsverzekering af te sluiten. Lees bij het afsluiten van een verzekering altijd goed de voorwaarden en let op de afsluittermijnen en dekkingen.
Lees hier de verzekeringsvoorwaarden van Mondial Assistance.
Wijzigingen
Wil je iets wijzigen nadat je reservering door de uitvoerende reisorganisatie is bevestigd?
Bijvoorbeeld het bijboeken van personen op een reis, het vakantieverblijf verlengen, boeking wijzigen naar een ander vakantieverblijf of de boeking wijzigen naar een andere datum? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de uitvoerende reisorganisatie om de mogelijkheden te bekijken. De contactgegevens staan vermeld in de reserveringsbevestiging en reispapieren. Houd er rekening mee dat bij wijzigingen kosten aan verbonden kunnen zijn, conform de geldende voorwaarden van de reisorganisatie.
Klik hier om direct naar de algemene voorwaarden van Interhome te gaan
Zoekmogelijkheden
Op de homepagina vind je verschillende zoekmogelijkheden die je helpen bij het vinden van een vakantieverblijf dat voldoet aan jouw wensen.
- Vrije zoekfunctie: Tik in de vrije zoekbalk op de homepagina het vakantieverblijf kenmerk, de regio of het trefwoord in.
- Zoekfunctie: Selecteer het land, de regio en/of de bestemming via de zoekfunctie op de homepagina. Door de aankomstdatum, de verblijfsduur en/of het aantal personen te selecteren kun je de zoekresultaten specificeren.
- Themafoto's: Op de homepagina staan diverse last minute vakanties en thema foto's. Door op deze last minute vakantieverblijven en thema foto's te klikken krijg je de juiste vakantieverblijven te zien.
Reisinformatie
Bouwwerkzaamheden en geluidshinder
Helaas kan het voorkomen dat in de direct omgeving van je vakantieverblijf onverwacht bouwwerkzaamheden bezig zijn. Vooral in het voor- en naseizoen moet er rekening gehouden worden met bouwactiviteiten op de plaats van bestemming. Indien de uitvoerende reisorganisatie hiervan op de hoogte is, word je uiteraard daarover ingelicht. Helaas kan ZieZo en de uitvoerende reisorganisatie hier geen invloed op uitoefenen. ZieZo Vakantie kan hier dus ook geen verantwoordelijkheid voor nemen. Dit geldt ook voor geluidshinder door landbouwwerktuigen, buren, kerkklokken etc. In het hoogseizoen en in de vakantieperiodes (ook die van het land zelf) is het drukker dan in andere periodes van het jaar. Als je kiest voor een vakantieverblijf in het centrum moet je rekening houden met eventuele overlast.
Openbare voorzieningen
Faciliteiten
Houd er rekening mee dat in het voor- en naseizoen mogelijk veel toeristische bedrijven gesloten zijn, zoals winkels, restaurants, zwembaden, sportvoorzieningen en verhuurbedrijven. Daarnaast is het mogelijk dat het openbaar vervoer een aangepaste dienstregeling hanteert. Helaas kan ZieZo en de uitvoerende reisorganisatie hier geen invloed op uitoefenen.
Skiliften
Door weersomstandigheden en/of openingsperiodes is het mogelijk dat skiliften in de wintersportgebieden gesloten zijn. ZieZo Vakantie neemt hier geen verantwoordelijkheid voor.
Omgeving vakantieverblijf
Houd er rekening mee dat in bergachtige gebieden sommige vakantieverblijven tegen een berghelling aan zijn gebouwd. De ligging van het vakantieverblijf kan in dit geval op verschillende manieren geïnterpreteerd worden. Houd er rekening mee dat een mobiele telefoon niet altijd bereik heeft doordat het vakantieverblijf in een rustig of landelijk gebied ligt. Verder zijn onverharde wegen en/of de aanwezigheid van muizen en insecten onvermijdelijk.
Milieurampen
Tevens kunnen we je niet beschermen tegen milieu problemen in het vakantiegebied (bijv. vervuiling van zeewater). Wij adviseren eventuele publicaties hierover in de media te volgen en voor vragen contact op te nemen met de uitvoerende reisorganisatie.
Reisdocumenten, wettelijke bepalingen en gezondheid
Elke klant is zelf verantwoordelijk voor het nakomen van geldige binnen- en buitenlandse in- en uitreis- en gezondheidsinformatie, paspoort- en visum informatie en eventueel voor het invoeren van huisdieren tijdens de heen en terugreis. De klant dient zelf te informeren naar de verplichte reisdocumenten en gezondheidsbepalingen.
Voor verschillende bestemmingen zijn vaccinaties verplicht of worden deze aangeraden. Elke klant is zelf verantwoordelijk voor de juiste vaccinaties. De klant dient zelf te informeren naar de verplichte vaccinaties, bijvoorbeeld bij de GGD of huisarts. Op de meeste bestemmingen is het drinkwater van andere kwaliteit. We raden je daarom aan geen kraanwater te drinken, maar flessen water te kopen.
Houdt rekening met de wettelijke bepalingen van een land. In veel landen zijn winterbanden, sneeuwkettingen of een verbandtrommel in de auto verplicht. In Kroatië dien je bijvoorbeeld in het bezit te zijn van een visum indien je over een nationaliteit beschikt van een land buiten de Europese Unie. In Oostenrijk is het bijvoorbeeld verplicht om op de snelwegen een Autobahnvignet te hebben. Elke klant is zelf verantwoordelijk voor het naleven van de verplichte wettelijke bepalingen.
Reis- en veiligheidsinformatie, gezondheidsinformatie, inreisvoorschrifen en visum vereisten zijn te vinden op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Indien je niet de gewenste informatie vindt, kun je contact opnemen met het consulaat of ambassade.
Openbare zwembaden
Houdt er rekening mee dat de openingstijden van openbare zwembaden niet bekend zijn bij ZieZo Vakantie en hier dus ook geen verantwoordelijkheid voor nemen. Door het warme weer kan het waterkwaliteit van de zee, meer of rivier verslechteren, waardoor het mogelijk is dat een zwemverbod afgekondigd wordt. Hetzelfde geldt dat ZieZo Vakantie hier geen invloed op heeft. In veel landen is het in openbare zwembaden het dragen van een zwemshort niet toegestaan. Het dragen van een badmuts is in vele landen verplicht. Het kan voorkomen dat niet bij alle zwembaden een badmeester aanwezig is, waardoor zwemmen op eigen risico is.
Vakantieverblijf
Aankomst en vertrek
Aankomsttijden en vertrektijden
In de reispapieren staan de aankomst- en vertrektijd vermeld. Over het algemeen is de aankomsttijd vanaf 16.00uur tot 19.00 uur, tenzij anders vermeld. Mocht je later aankomen dan de vermelde tijd op de reispapieren dan is het verplicht om contact op te nemen met de sleutelhouder/contactpersoon. De contactgegevens vind je in de reispapieren. Een aankomst na de vermelde tijd is niet altijd mogelijk en dient eerst door de sleutelhouder/contactpersoon bevestigd te worden. Bij vertrek dien je het vakantieverblijf uiterlijk om 10.00 uur te verlaten, tenzij anders vermeld op de reispapieren.
Ontvangst bij aankomst
In de reispapieren staat hoe de aankomst geregeld is. Er zijn twee mogelijkheden:
1. De sleutelhouder/contactpersoon komt met de sleutel naar het vakantieverblijf en ontvangt je ter plaatse.
2. In de reispapieren staat het adres van de huiseigenaar/beheerder, waar je de sleutel kunt ophalen.
Hetzelfde geldt voor het vertrek, tenzij je ter plaatse andere afspraken maakt.
Niemand aanwezig bij aankomst
In de reispapieren staan de contactgegevens van de sleutelhouder/contactpersoon en de aankomsttijden. Neem telefonisch contact op met de sleutelhouder/contactpersoon indien niemand binnen de aankomsttijden aanwezig is. Mocht dit niet lukken, neem dan telefonisch contact op met de uitvoerende reisorganisatie in Nederland. De contactgegevens van de reisorganisatie staan vermeld in de reispapieren.
Bijkomende kosten ter plaatse
De kosten die van tevoren of ter plaatse betaald moeten worden verschillen per vakantieverblijf. Bij iedere vakantieverblijf beschrijving en in de reispapieren staan de bijkomende kosten die je verplicht ter plaatste moet betalen beschreven.
Eindschoonmaak
Het spreekt vanzelf dat het vakantieverblijf bij vertrek in alle gevallen netjes en opgeruimd achtergelaten moet worden. Mocht dit niet het geval zijn, dan heeft de sleutelhouder/contactpersoon het recht om een deel van de borgsom in te houden. Staat er in de reispapieren vermeld dat je voor de eindschoonmaak dient te betalen, dan betaal je de schoonmaakkosten eenmalig bij vertrek. Het is ook mogelijk dat deze kosten verrekend worden met de eventuele borg. Staat er vermeld in de reispapieren dat je verplicht bent om de eindschoonmaak zelf te verzorgen, dan ben je verplicht om het vakantieverblijf volledig schoon te maken zoals je het bij aankomst aangetroffen hebt. Doe je dit niet dan heeft de sleutelhouder/contactpersoon het recht om een deel van de borg in te houden.
Verwarming, water, elektriciteit en energie
Het kan zijn dat de kosten voor de verwarming, water, elektriciteit en energie bijkomende kosten zijn die ter plaatste betaald moeten worden. Deze kosten kunnen een vastgesteld bedrag zijn per week of verblijf, óf op basis van verbruik. De vastgestelde bedragen zijn gebaseerd op een normaal gemiddeld gebruik per periode.
Houd er rekening mee dat kosten voor het elektriciteitsgebruik in de meest landen een stuk hoger liggen dan in Nederland. De 'energiekosten' is een gezamenlijk bedrag voor het totale verbruik van gas, elektriciteit en verwarming. Voor de energiekosten kan een vast bedrag vastgesteld zijn en in andere gevallen worden deze kosten berekenend op basis van verbruik.
Belangrijk: mochten deze bijkomende kosten berekend worden op basis van verbruik dan is het noodzakelijk om bij aankomst de meterstanden op te nemen en de verbruikskosten per eenheid na te vragen, zodat je bij vertrek niet voor verassingen komt te staan!
Toeristenbelasting
In de meeste plaatsen is het verplicht om toeristenbelasting te betalen. Toeristenbelasting is de belasting die de gemeenten heeft over het verblijven in een gemeente waar een burger geen inwoner van is. De toeristenbelasting wordt per persoon per dag berekend.
Borgsom
In de meeste gevallen wordt een borgsom gevraagd. De borgsom is niet inbegrepen bij de huurprijs en dient ter plaatse te worden betaald. De borgsom moet bij aankomst contant betaald worden, dit kan vrijwel nooit met een creditcard. Een borgsom wordt gevraagd in verband met eventuele beschadigingen, extra kosten of als het vakantieverblijf niet schoon wordt achtergelaten. Als er sprake is van extra kosten aan het vakantieverblijf dan heeft de sleutelhouder/contactpersoon het recht om een bedrag van de borgsom in te houden om de kosten te dekken.
Belangrijk: bij aankomst is het daarom ook erg belangrijk om je vakantieverblijf samen met de sleutelhouder/contactpersoon te checken op eventuele beschadigingen en op de aanwezige keukengereedschap/terrasmeubilair etc. Mocht er iets niet in orde zijn dan moet je ter plaatse direct een melding maken bij de sleutelhouder/contactpersoon. Een melding kan een hoop zorgen voorkomen bij vertrek. De hoogte van de borgsom vind je in de reispapieren. Het is belangrijk om bij aankomst duidelijk afspraken te maken met de sleutelhouder/contactpersoon over de methode van terugbetaling van de borgsom.
Bij vertrek krijg je de borgsom terug na aftrek van de door jouw gemaakte extra kosten en eventuele toeristenbelasting. Er zijn drie mogelijkheden om de borgsom terug te vorderen:
1. Je krijgt de (gedeelte) borgsom bij vertrek terug
2. Via een buitenlandse cheque kun je de (gedeelte) borgsom innen (let op: dit is duurder dan dat het bedrag via de bankrekening teruggestort wordt)
3. De (gedeelte) borgsom wordt op je bankrekening teruggestort. In dit geval dien je je rekeningnummer en indien je in het buitenland verblijft IBAN- en BIC-code door te geven aan de sleutelhouder/contactpersoon. Deze gegevens vind je op je bankoverzichten.
Faciliteiten op vakantiepark
In het voor-en naseizoen en/of bij slecht weer is het mogelijk dat bepaalde faciliteiten behorend bij een vakantiepark gesloten zijn. ZieZo Vakantie is niet verantwoordelijk voor het uitvallen van faciliteiten, hetzelfde geldt voor openingstijden en -periodes.
Inventaris en inrichting
Inventaris vakantieverblijven
Je kunt ervan uitgaan dat het inventaris aangepast is op het aangegeven aantal personen. Een vakantieverblijf beschikt over een 2-pits of 4-pits kookstel. Het kan voorkomen dat bepaalde kookgerei niet aanwezig is, zoals een kaasschaaf of blikopener. Mocht je iets missen in het inventaris dan raden we je aan om contact op te nemen met de sleutelhouder/contactpersoon. De contactgegevens staan vermeld in de reispapieren.
De meeste vakantieverblijven maken gebruik van een boiler. Mocht het water niet toereikend zijn voor dagelijks gebruik dan raden we je aan om contact op te nemen met de sleutelhouder/contactpersoon.
Inrichting vakantieverblijven op vakantieparken
Vakantieverblijven op een vakantiepark zijn voor een groot deel in het bezit van particulieren.
Hierdoor kan de inrichting en indeling niet vergelijkbaar zijn met andere vakantieverblijven ter plaatse. Houdt er rekening mee dat de beschrijving van het interieur enigszins af kan wijken. Mobilhomes hebben een efficiënte inrichting waardoor de ruimtes kleiner en de bedden smaller kunnen zijn dan je thuis gewend bent.
Kinderbed
Het kan voorkomen dat bij de vakantieverblijf omschrijving vermeld staat dat de bedden voor kinderen geschikt zijn. Dit houdt in de bedden smaller en/of korter zijn dan een standaard 1-persoonsbed.
Vakantieadres vakantieverblijf
Conform de reisvoorwaarden van de ANVR ontvang je de reispapieren 42 dagen voor vertrek. Op de reispapieren staat je vakantieadres, eventueel het adres van de sleutelhouder/contactpersoon en de coördinaten voor een GPS-systeem.
Wangedrag
Op vakantie gelden de dagelijkse normen en waarden, toch kan het voorkomen dat de sleutelhouder/contactpersoon de betrokkene aanspreekt op overlast/wangedrag.
De sleutelhouder/contactpersoon heeft het recht om bij herhaald wangedrag de gasten uit het vakantieverblijf te verwijderen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de maatregelen die getroffen worden. Tevens zal de betrokkene aansprakelijk gesteld worden op alle schade.
Privé zwembaden
In het voor- en naseizoen is het mogelijk dat het zwembad bij het vakantieverblijf niet gebruikt kan worden, mede afhankelijk door de weersomstandigheden.
Partners
Interhome
Interhome is de pionier in het verhuren van vakantiewoningen. Met 45 jaar lange ervaring mogen ze zich een toonaangevende kwaliteitsaanbieder van vakantiehuizen noemen. Interhome heeft jaarlijks een aanbod van 32.000 vakantiehuizen in 27 landen. Service staat hoog in het vaandel bij Interhome. Ter plaatse mag je van Interhome een uitgebreide service van de medewerkers verwachten. De Interhome medewerkers, partneragentschappen en sleutelhouders staan de gehele vakantie voor je klaar. Novasol behoort tot een internationaal concern met een wereldwijd reserveringsnetwerk. Op ZieZo Vakantiehuizen staat een uitgebreid aanbod vakantiehuizen van Interhome.
Klik hier voor de algemene voorwaarden van Interhome
Klik hier voor het aanbod vakantiehuizen van Interhome
Waarom boeken bij ZieZo Vakantiehuizen?
- Zorgeloos vakantiehuis hurenGerenommeerde en betrouwbare partners
- Uitgebreid aanbod vakantiehuizenMeer dan 30.000 vakantiehuizen wereldwijd
- Veilig en snel online boekenVeilig betalen
- Uitstekende klantenserviceBereikbaar via live chat, telefoon en e-mail